Duathlon: Run to Live, Bike to Ride

Powerman Germany 2013 full report: Πάγωσε το δίαθλο κι έγινε …τρέξιμο! 11η θέση, ανεβαίνω και συνεχίζω…

by on May.28, 2013, under Εμπειρίες, Σκέψεις

Powerman Germany 2013 start

Οι φετινές καιρικές συνθήκες στο Falkenstein ήταν οι χειρότερες εδώ και πάρα πολλά χρόνια για την εποχή. Χιονόπτωση τέλη Μαΐου ήταν πέρα από κάθε φαντασία για τους Γερμανούς που συνήθως περιμένουν θερμοκρασίες γύρω στους 20 C. Η θερμοκρασία στο χωριό δεν ξεπέρναγε τους 5C ενώ έβρεχε συνεχώς. Αυτό στα πιο ορεινά της διαδρομής μεταφραζόταν σε χιονόπτωση με στιγμές χιονοθύελλας.

Αυτός ο καιρός αποδείχθηκε ανυπέρβλητο εμπόδιο για τους διοργανωτές ώστε να πάρουν την σκληρή αλλά σωστή απόφαση να ακυρώσουν το ποδηλατικό σκέλος του αγώνα και να γίνει μόνο το τρέξιμο. Έτσι το Δίαθλο Powerman Germany μετατράπηκε σε έναν αγώνα βουνού 24χλμ το οποίο έπρεπε να τον τρέξουμε, παρά το προφανές ξενέρωμα. Έκανα την προσπάθεια μου και τελικά τερμάτισα 11ος μετά από 1 ώρα, 21 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα αγώνα.

Ανεξάρτητα από την αλλαγή του αγώνα, ο συναγωνισμός παρέμεινε το ίδιο δυνατός αφού μετείχαν μερικοί από τους καλύτερους διαθλητές της Ευρώπης όπως επίσης και οι καλύτεροι Γερμανοί, αφού ο αγώνας είχε και χαρακτήρα γερμανικού πρωταθλήματος. Ξεχώρισαν ο Ελβετός Andy Sutz που κέρδισε με 1:17:26 και ο Βέλγος παγκόσμιος πρωταθλητής Joerie Vansteelant που ήταν δεύτερος με 1:17:34. Πρώτη γυναίκα η Γερμανίδα Julia Viellehner με 1:25:33, πολύ μπροστά από τη δεύτερη.

Powerman Germany 2013 Falkenstein snow

Το δελτίο καιρού εδώ και μέρες έδειχνε κακοκαιρία και οι διοργανωτές ήταν έτοιμοι για αλλαγές στην απόσταση του αγώνα, αλλά κανείς δεν φαντάζονταν πως τα πράγματα θα ήταν τόσο χάλια. Εγώ εντωμεταξύ ανησυχούσα για την ενδυμασία μου και την τακτική μου εν μέσω βροχόπτωσης. Όταν τελικά αισθάνθηκα πως είχα λύσει το παζλ και ήμουν έτοιμος … έπεσα για ύπνος ήσυχος. Για ένα περίεργο λόγο ήταν ο πιο ήρεμος και καλός ύπνος που έχω κάνει ποτέ πριν από μεγάλο αγώνα… λες και δεν υπήρχε κανένας λόγος ανησυχίας.

Το ένστικτο μου τελικά κάτι είχε πιάσει. Το πρωί του αγώνα η κατάσταση ήταν τόσο χάλια που σε πρώτη φάση οι διοργανωτές έδωσαν σήμα για καθυστέρηση της εκκίνησης μέχρι να ελέγξουν την κατάσταση. Οι αθλητές δεν ξέραμε ακριβώς τι συνέβαινε, και ήμασταν συγκεντρωμένοι στο κλειστό στάδιο δίπλα στην περιοχή αλλαγών περιμένοντας ενημέρωση. Τελικά η ποδηλατική διαδρομή είχε στρωθεί με χιόνι οπότε η απόφαση της τεχνικής επιτροπής ήταν προφανής και δεν υπήρχε περίπτωση να διεξαχθεί ποδηλατικό σκέλος αγώνα. Πάραυτα, τυπικά κάτι έπρεπε να γίνει το οποίο ήταν να κάνουμε τον αγώνα μόνο στο τρέξιμο, στα συνολικά χιλιόμετρα του αγώνα συμπτηγμένα. 16+8 = 24χλμ συνολικά δηλαδή. Ενδιαφέρον … ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως διεξάγονται σε ουσιαστικά ορεινό πεδίο με ανάβαση κατάβαση και πολύ λασπουριά πλέον με τόση βροχή.

Το να κάνω έναν αγώνα βουνού 24χλμ δεν ήταν βεβαίως αυτό για το οποίο ήρθα στη Γερμανία, αλλά πιστέψτε με εκείνη την ώρα ένιωσα πολύ ανακουφισμένος. Ακόμα και χωρίς το χιόνι, οι συνθήκες θα ήταν άκρως επικίνδυνες για αγώνα.

Grigoris Skoularikis Powerman Germany 2013 forest run

Με αυτά και με αυτά, ετοιμαστήκαμε για την εκκίνηση του αγώνα. Αυτή δόθηκε και ξεκινήσαμε για την πρώτη ανάβαση στο βουνό. Ουσιαστικά 8χλμ ανηφόρα και όσο πιο ψηλά ανεβαίναμε τόσο περισσότερο κρύο είχε, ενώ δεν σταμάτησε καθόλου να βρεχει, ουσιαστικα ….να ριχνει χιονονερο. Μετά από λίγα χιλιόμετρα είχα ήδη ένα καλό πλασάρισμα κοντά στην πρώτη 10αδα και προσπαθούσα να κρατάω σταθερό το τέμπο μου παρά τη γενικά αστάθεια του ανάγλυφου της διαδρομής. Εντωμεταξυ τρέχουμε μέσα σε δάσος με ψηλά δέντρα και δεν έχουμε καταλάβει ακριβώς τι επικρατεί παραεξω. Λιγο πριν την κορυφή είδα στρωμένο χιονάκι στην άκρη του δρόμου και άρχισα να ψιλιάζομαι …αυτό ακριβώς που περάσαμε για λίγα μέτρα στην κορυφή του υψώματος της διαδρομής όπου ήταν και η αναστροφή. Κανονική χιονοθύελα αφού φυσούσε και δυνατά!

Πήρα τον δρόμο της κατάβασης και λίγο αργότερα στην κατηφόρα έπιασα έναν συναθλητή, ενώ λίγο αργότερα ήρθε από πίσω να προστεθεί στην παρέα άλλος ένας. Αυτή η τριάδα θα πηγαίναμε όλο τον υπόλοιπο αγώνα μαζί. Κατεβήκαμε ξανά στο στάδιο όπου ήταν η εκκίνηση και ο τερματισμός, κάναμε μια στροφή και ξαναβγήκαμε στο δρόμο για το ….2ο τρέξιμο. Αυτή τη φορά θα ανεβαιναμε μέχρι τα μισά της διαδρομής και θα γυρνούσαμε πάλι πίσω να τερματίσουμε. Η άτυχη στιγμή της μέρας για μένα ήταν σε αυτή την αναστροφή, πάνω στο 20ο χιλιόμετρο όπου γλίστρησα, έπεσα και …έκανα μερικές σβούρες στη λάσπη. Έχασα λίγο χρόνο εκεί, χτύπησα λίγο πόδι και χέρι, αλλά τουλάχιστον στάθηκα ξανά στα πόδια μου γρήγορα και συνέχισα, ξαναπιάνοντας τους δυο φίλους.

Grigoris Skoularikis Powerman Germany finish

Κάπως έτσι φτάσαμε προς το τέλος, όπου η παρέα μου αποδείχθηκε πιο δυνατή και πήραν τις δυο θέσεις μπροστά από εμένα, στερώντας μου βασικά την είσοδο στη 10αδα. Μπορεί αυτό το Powerman να μην ήταν δίαθλο, αλλά και πάλι η είσοδος στη 10αδα θα είχε την ίδια τιμητική αξία. Το τι θα γινόταν αν τρέχαμε κανονικά δίαθλο, πλέον δεν έχει καμία σημασία.

Δεν πειράζει, με υπομονή κι επιμονή ελπίζω στο μέλλον θα έρθουν και τα πλασαρίσματα στη 10αδα. Τουλάχιστον αυτή ήταν η καλύτερη θέση που έχω πάρει ως τώρα σε αγώνα Powerman και αυτό πρέπει να κρατήσω. Επόμενος σταθμός Powerman στο Βέλγιο (Geel) στις 3 Αυγούστου και τελικός και μεγάλος φετινός σταθμός το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Ελβετια (Zofingen). Το “Long Tour 2013” συνεχίζεται…

Κλείνοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ στην αδερφή μου που ήταν άξιος βοηθός και συμπαραστατρια στον αγώνα μου. Αρκετές φωτογραφίες από αυτήν μας την περιπέτεια εδω: https://www.facebook.com/me..dbe88

Grigoris Skoularikis Powerman Germany runΤα σημαντικότερα αποτελέσματα

Chara and Grigoris Skoularikis Powerman Germany

Comments are closed.

Looking for something?

Use the form below to search the site:

Still not finding what you're looking for? Drop a comment on a post or contact us so we can take care of it!